Followers

Wednesday, September 17, 2008

SehARi di KuaLa LuMPur

13 september aku ke Kuala Lumpur semata-mata untuk membeli komponen electronic untuk asignment Electromagnetic(EMT) aku..
aku bertolak dari melaka jam 9.45 pg dan sampai dikuala Lumpur jam 11.15pg..
Kesesakakan Kuala Lumpur menyakitkan kepale aku..


inilah pudu raya


thanks kt member aku FIzi sbb tman aku kt kl hehe
fizi stay gombak/setapak n blajr di KLMUC(Kuala LUmpur Metropolitan University College)
tp aku rsekan aku prgi kl mase tu buang mse sbb bnde ynag dicri x dpt huhu..
dh le puase,,lapo..pnas..nk pengsan pun ade...erm..
tp yg plik orng2 kl bnyak yng x pose..selamber jer mkan..kt dpan orang ramai..
plik aku dibuatnye...

x tau nk wat ape fizi & aku jlan2 ronde kl..
kite orng g time square
1st cri surau cz x smbhyang zohor lg..hehe
lpas tu mcm biase prgi tmpt kesukaan aku Cosmo World Theme Park







dh penat mengayau satu hari suntuk sampai ptng aku n fizi prgi kampung bru untuk membeli juadah berbuke...
erm bazar kt sni panjang gler...tp orang ynag dtang x sehebat priggit melake...
xde r ramai sangt..hehe


Bazar ramadhan Kampung Baru KL




selepas membeli juadah berbuke aku dan fizi ronde2 kwasan berhampiran..
tanpe disedari aku melalui lorong panas di KL..
"Lorong Haji Taib"
x jauh aku msuk lorong tu dh kne usha dgn anasir2 plik kt stu..
mnnggigil gak aku kt stu..
dgan segera aku beredar dri tmpat jijik tu..hehe
last2 aku aku dn fizi port di kdai mamak untuk berbuke..hehe


KLCC waktu senja Dari Lorong Haji Taib


slepas berbuke n solat mgrib aku bertolak semule ke Pudu Raye..
Jam 9.00 mlam aku bertolak blik ke Melaka..
thnks buat kwanku Fizi..
Sehari Di Kuala Lumpur...

1 comment:

bluecrystaldude said...

Lorong Haji Taib tu pemes tu.. Heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails