Followers

Thursday, July 24, 2008

TeNTang aKU

Namaku Mohd Razif bin Said. Aku berasal dari Melaka dan kini menetap di Bukit Katil (yang x macam katil) Melaka. Sekolah pertamaku adalah di Tabika Kemas Bukit Katil, kemudian ke Sek. Ren. Dato' Demang Hussin. Kemudian aku melanjutkan pelajaran ke Sek. Men Kebangsaan Bukit Baru. Lepas tingkatan tiga aku ke Sek. Men. Teknik Melaka Tengah (Meltech). Aku amik bidang Kejuruteraan Elektrik dan Elektronik. Selepas abis je sekolah menengah sepatutnye aku melanjutkan ke Matrik, x pun Uitm shah Alam...tapi aku tolak sbbnyer aku rasekan tempat yang paling aku inginkan adalah di politeknik. Aku melanjutkan pelajaranku di Politeknik Merlimau dalam kursus Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komputer) (DTK). Lepas tiga tahun berhempas pulas, segulung diploma sekarang di gangaman ku...Baru jap nak lpak2 dapat lak tawaran kat Univesiti Teknikal Malaysia Melaka...hehe. Ape lagi sebat je r...Kursus plak still Kejuteraan Elektronik..cume upgrade je jd Ijazah...hehe penat r crite hehe cau..salam

1 comment:

padin said...

hi zif..still remember me?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails