Followers

Thursday, November 27, 2008

Classical Music Performance

Hye…
Seperti biase aku dengan dunie aku cerita aku…
Sekarang duk umah bercuti…erm sangat lah boring…time x cuti ingat nk cuti sangat..time dh cuti boring lah plak..tu lah aku…hehe..
Macam biase nak update blog mesti ade cerita baru aku nak kongsi..tp cite ni dah lama kot, ingat nak msukkan dari dulu..tp disebabkan aku sibuk dengan projek lah ape lah…aku terpakse tangguhkan dulu..
So aku nak citer tentang pengalaman kau menghadiri Malam Classical Music Performance oleh Young Westphalian Baroque Ensemble (YWBE) & Westphalian Chamber Youth Orchestra (WCYO) dari Jerman yang mengadakan persembahan di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia sempena dengan sambutan ulangtahun UIAM atau IIUM yang ke 25…




cantik kan pemandangan IIUM dr celah pokok bunga ni..huhu


Seronok memang seronok sbb x sabar mendengar music ynag akan dimainkan konduktor malam tu terdiri dari tiga orang yang x asing lg…iaitu Prof. Ulrich Rademacher, Gudula Rosa dan Tan Tor Song..
Memang best r persembahan malam tu…nak2 ble die orng main instrument tu sorang
2..nice..






But yang x best..bile dah asyik sngt sampai xde sorang pun antara kami yang sempat rakan video.. …………so xde lah video yang dapt aku load kan..but aku akan update dari semasa ke semasa..dgr ade meber yang sempat mrakam skit persembahan dieorang…
Tp kenangan apebila berada di UIA memang best…suasana kampus yang best..menarik…awek2 yang cntik..susah nk lupe woi….hehe….


sje nk tnyang ticket



aku dgn Gudula Rosa hoho



aku, man dan syafiq


Last thnks UIA n hapy birthday dari warga UTEM…

1 comment:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hayati muzik smbl pndg pompuan...kemain menyelam smbl minom air :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails