Followers

Wednesday, May 6, 2009

Dayah Dah Kahwin

hehe....salam..
lme gak x update blog aku ni...
xde cter nk aku muatkan....
tp bru2 ni aku ade g umah kawan aku...dayah nme die huhu....die khwin...

erm poning gak kpale aku mencari rumah die ni...
tp nsib baik r x sesat....ko pilot lah kte kan...
huhu....
umah die kat felda lui selatan kat ngeri sembilan...dah nk sempadan pahang..
pnas punggung duk dlam kreta...hehe..

member yang lain ade gak yg sesat..hehe..
tp sampai gak akhirnye..
yg x than tu cuace hari tu pnyer ler pnas gler..
mnahan jer aku mse tu....

tp yg best tu lpas jer pngantin berarak hujan turun pnyer lah lbat...
lintang pukang smue lari..hehe..
aku ape lg...cri gak tmpat berteduh..hehe..

ape2 pun memang best r hri tu...konvoi beramai2..
buat dayah slamt pengantin baru...buat anak gmai2...

aku smpat gak shoot beberape kping gmbar...







1 comment:

farish izaryl @izreez said...

cntekk gmbo2 ni semua heheheh.lme gak u x update kan ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails