Followers

Sunday, October 25, 2009

kebIZIANku YanG TeRLampAu

erm kadang-kadang sifat malas dan malas sangat2 menyelubungi, dengan beban kerja, projek dan macam-macam lagi lah., ni semue buat aku cepat tension..stress..pening kepala ni dibuatnyer.. tapi apa kan daya student.,, tu je la yang terlintas buat mase ni.. dah hmpir tiga bulan aktiviti aku yang suke berjalan- jalan aku terpakse lupekan..yang hanya aku boleh buat mengadap noto yang pnuh dengan fakta,,pengiraan yang entah ape2.. duduk mengadap labtop menaip assignment yang perlu dihantar,, sampai kakak aku sendiri menegur "dah lame x nampak ko ajip?" hehe aku boleh senyum saje..padahal balik kelas buat ape yang patut and continue kerja aku smpai lewat pagi..terperap dalam bilik macam kt penjare lah plk..


tinggal seminggu lebih lg dah nak final..tp impian aku nak merasa cuti hmapir sebulan punah..argh!!!!! aku dapat cuti seminggu jer kot lpas final..lepas tu aku dah kene attend course..selama sebulan..and 2 3 hari lepas abis kursus new sem plak dah mule..erm tu la aku..by the way hidup kene truskan..




"AkU RinDUkan KEbebasAN MAcam DUlu-Dulu!!!!"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails